пʼятниця, 4 жовтня 2024 р.

З днем народження, рідні Чернівці!


Я корінна чернівчанка в другому поколінні (дозволю собі трохи запишатися та задерти носа). Тут я народилася, навчалася в школі та університеті. Коли була молодшою, дещо шкодувала, що не поїхала на навчання в якесь інше місто, але, зрештою, все склалося саме так, як мало скластися. Часом мені кажуть, що я панська дитина, інтелігентка, міська аристократка, що виросла в будинку на вулиці Кобилянської і на цій-таки вулиці працюю в бібліотеці.
Ну, власне, так воно і є. Змалечку батьки мені прищеплювали любов до рідного міста. Мама завжди наголошувала, що варто дивитися не лише під ноги, а зводити погляд на будівлі, небо, дерева - все те, що навколо нас, бо ось воно, наше місто, яке живе, дихає, таїть у собі давні історії...
Чернівці - українське місто з мультикультурним колоритом та шлейфом європейської шляхетності. Давня історія гармонійно поєднується з сучасністю. Вулиці міста зважди повні людей, адже місто - це його мешканці, що наповнюють кожен куточок життям.
Часто Чернівці називають маленьким Віднем, Парижем чи ще якимось містом. Але Чернівці - унікальні та самобутні, тому не потребують таких порівнянь.
Сьогодні у мого міста день народження. Зі святом, мої любі Чернівці! А я й далі гулятиму твоїми вуличками та знаходитиму красу там, де її зазвичай не помічають. А варто лише озирнутися...
Пропоную поглянути на звичні Чернівці з дещо незвичних ракурсів. Ви будете зачаровані!
Іра Степанова
Фото взяті з відкритого доступу в застосунку Pinterest














Немає коментарів:

Дописати коментар