середу, 8 травня 2019 р.

                             

                          Хай не зраджує пам'ять!


   В перші дні травня ми вітаємо наших ветеранів. Не став винятком  і нинішній рік.
В стінах бібліотеки зібралися ті, хто власне і творив її історію, адже кожний з них своєю працею сприяв  її становленню і подальшому розвитку. Це і Іваницька Антоніна Семенівна, Найда Валентина Вікторівна, Абрамович Ніна Миколаївна, Боріна Тетяна Георгіївна, Мілохіна Людмила Олександрівна, Александрова Наталія Миколаївна.
На їх пошану звучали слова вдячності, а вони, в свою чергу ділилися своїми спогадами…
Сидячі поряд, я також пригадувала…Було дещо бентежно на душі, адже в ці дні мені виповнилось аж 55. А ще я згадала, що саме сьогодні директору, який приймав мене на роботу в обласну універсальну наукову бібліотеку - Ярошенку Івану Івановичу, мало б виповнитися 85- років. Пам’ятаю його людяність, щирість і доброту. Вдячна йому особисто за те, що в тяжкі хвилини мого життя він підставив своє батьківське плече, зрозумів, порадив і розрадив…
   І хай ніколи не зраджує нам пам'ять про тих людей, які вже відійшли у вічність! А ще шануймо тих, хто поряд, хто заслуговує уваги, поваги і шани!

                                                            З повагою  Раїса Кононівна Повержук.

                     Зі святом Вас, дорогі ветерани!


1 коментар:

  1. Дякую всім нашим ветеранам, в них я вчилася професійної майстерності, хотілось би пригадати першу свою завідуючу, Сухарєву Людмилу Юліанівну, яка є чудовою людиною. Також хотілось пригадати і Шустакова Людмилу, яка навчила мене вишивати.

    ВідповістиВидалити